Ondersteuning bij administratie

Heeft u moeite om uw persoonlijke administratie bij te houden? Dan kunt u hierbij geholpen worden.

pagina ondersteunind administratie

 

 

icon aanpakWat voor hulp heeft u nodig?

Heeft u hulp nodig bij het ordenen van uw administratie, belastingaangifte of bijvoorbeeld geldzaken? U kunt daarvoor in contact komen met de juiste afdeling door de informatie hieronder te volgen.

Hulp bij ordenen van uw administratie

 

Heeft u moeite om uw persoonlijke administratie bij te houden? Dan kunt u (éénmalig) hulp krijgen van een vrijwilliger bij het ordenen van uw administratie. Ook krijgt u tips hoe u uw administratie kan bijhouden. Aan het einde van de middag gaat u met een overzichtelijke map naar huis.

Goed opgeleide vrijwilligers van de Post Sorteer Groep helpen u. De coördinatie wordt gedaan door MaDi. Bijeenkomsten vinden plaats in de Brede HOED.

Aanmelden, contact opnemen en meer informatie 

     icon website   Meer informatie over MaDi vindt u op de MaDi website.
     icon telefoon    (020) 31 44 700​

Hulp bij belastingaangifte en formulieren

 

Voor het invullen van belastingaangiften en formulieren kunt u terecht bij de Formulierenbrigade. De Formulierenbrigade bestaat uit vrijwilligers. De coördinatie wordt gedaan door MaDi. U kunt bellen met de Brede HOED om een afspraak te maken. 

  • Hulp bij het invullen van formulieren wordt gedaan in onze Voorportaalspreekuren op dinsdagen en donderdagen tussen 10:00 en 12:00 in de Brede HOED. 
  • Op woensdagen hebben we een breed inloopspreekuur, maar daarin kunnen geen belastingaangiftes of uitkeringsaanvragen gedaan worden. Dit gebeurt dan meestal in een vervolgafspraak. 
  • Voor belastingaangiftes hebben we jaarlijks speciale spreekuren. Buiten deze speciale spreekuren gaat dit op afspraak. De Voorportaalspreekuren zijn wel om te ondersteunen bij het invullen van formulieren of uitkeringsaanvragen.
     

Aanmelden, contact opnemen en meer informatie

   icon website   Meer informatie over MaDi vindt u op de MaDi website.
   icon telefoon   (020) 31 44 700

Geldzaken en administratie op orde brengen

 

Humanitas Thuisadministratie

Humanitas Thuisadministratie helpt u om uw geldzaken en administratie op orde te brengen wanneer u het overzicht bent kwijtgeraakt. Een vrijwilliger geeft tijdelijke hulp bij administratie en helpt om zaken op orde te krijgen en te houden. Humanitas Amsterdam en Diemen is te bereiken op (020) 77 36 542. U kunt ook een e-mail sturen naar kantoor.amsterdam@humanitas.nl of kijk op humanitas.nl.

Aanmelden, contact opnemen en meer informatie over Humanitas

   icon website   Kijk voor meer informatie op Humanitas.nl
   icon telefoon   (020) 77 36 542
  icon mail   kantoor.amsterdam@humanitas.nl

 

Twijfelt u ergens over of heeft u nog een vraag?

Neem dan contact op met de gemeente Diemen. 

     icon telefoon   (020) 31 44 888
    icon mail  info@diemen.nl