Let op: op vrijdag 24 januari kunt u vanaf 15.30 uur geen gebruik maken van DigiD op de website van de gemeente Diemen vanwege technisch onderhoud. Dit duurt mogelijk tot en met 25 januari.
Afspraak maken burgerzaken
Burgerzaken werkt alléén op afspraak.
Voor het aanvragen of ophalen van bijvoorbeeld reisdocumenten of rijbewijs maakt u een afspraak bij team Burgerzaken. U ontvangt de bevestiging van uw afspraak per e-mail. Wij proberen er voor te zorgen dat u binnen vijf werkdagen een afspraak bij ons hebt.
U en eventueel uw kind(eren) moeten bij de aanvraag of ophalen aanwezig zijn.
Openingstijden Burgerzaken
- Maandag tot en met vrijdag:
8.30 tot 12.30 uur - Maandag-, woensdag- en donderdagmiddag:
13.30 tot 15.30 uur - Donderdagavond:
17.30 tot 19.30 uur
Heeft u een afspraak en kunt u toch niet komen? Laat het ons op tijd weten. Hoe u een afspraak kunt wijzigen of annuleren leest u in uw bevestiging.